Ești interesat de serviciile noastre?

Dorim să facem parte din proiectul tău, dacă și tu îți dorești asta. Echipa noastră este gata să contribuie la succesul business-ului tău!

Lasă-ne un mesaj

Cum ne poți contacta

Prin e-mail sau telefon la

office@bizadv.com / 0743478975

Social Media

Shopping Basket

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.

Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.

Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro

Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)

Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online

Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit

Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:

Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală

Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii

Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.

Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.

Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace

Adăugați mai multe funcții

Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.