HomeSEO
Audit SEO, optimizare interna a site-ului sau a magazinului promovat, campanii solide de promovare prin intermediul backlink-urilor sau eliminarea oricarui tip de penalizare suferită în urma update-urilor de algoritmi. Avem soluția potrivită pentru afacerea ta!
De ce este necesar un audit SEO? O campanie SEO trebuie să fie precedată de un audit ce scoate la suprafață aspectele negative pe care site-ul tău le întâmpină la nivel on-page (metadate, etichete HTML și conținut) și off-page (profil de backlink-uri, procentaj de ancore). Un audit SEO este absolut necesar în masură în care vizați o poziție superioară în SERP, o autoritate a site-ului recunoscută de Google și antrenarea ratelor de conversie.
Pentru o afacere online axată pe vizibilitate, procesul de optimizare SEO On-Page este extrem de important. Optimizarea SEO On-Page presupune eficientizarea site-ului la nivel de conținut, metadate, etichete HTML relevante, design și timp de încarcare. Agenția noastră oferă servicii de optimizare On - Page atât pentru clienții care aleg campaniile propuse de specialiștii noștri, cât și pentru persoanele care doresc doar să reglementeze paginile optimizate defectuos.
Un proces vital in optimizarea SEO constă în alcatuirea unui profil de backlink-uri calitative și naturale, care nu se pot obține altfel decât prin crearea conținutului de calitate și prin colaborari cu publisheri cunoscuți la nivel local si național. Campania de optimizare SEO off-page se derulează pâna la atingerea obiectivelor menționate în contract. Ulterior, puteți opta pentru mentenanță site-ului pe care il admistrați astfel încât să îmbunătățim pozițiile acestuia în Google.
Algoritmii Google se schimbă constant, iar odată cu ei și poziția unui site poate suferi modificări. Totuși, de cele mai multe ori, scăderea poziției este generată de practicile Black si Grey Hat SEO, pe care Google le privește printr-o optică lipsită de etică. Pentru a depista sursa penalizărilor unui site este nevoie de o analiză off-page riguroasă, care va semnala link-urile de o calitate indoielnica obținute în trecut. Efectuăm aceasta analiza înca de la inceputul fiecarei campanii menționate în contract. Ulterior, puteți opta pentru mentenanță site-ului pe care il admistrați astfel încat să îmbunătățim pozițiile acestuia în Google.
Îmbunătățirea pozițiilor pe cuvinte cheie în Google prin optimizare (raportat și la volumul lor de căutare) va genera și o crestere a traficului organic. Nivelul crescut de trafic reprezintă modificarea variabilei în ecuația “Ecommerce”:
[Trafic] • [Rata de conversie] = Număr de clienți
Poziționările de TOP în Google reprezintă afișarea făra limite în fața audienței/clienților tăi. Spre deosebire de campaniile plătite (Google Adwords), unde afișarea pe cuvinte cheie este limitată de buget, geolocație, device, oră, vizibilitatea organică(obtinută prin optimizare) este nelimitată, fiind în rezultatele SERP la orice oră, în orice locație și pe orice tip de device.
Ciclul de achiziție/generare lead este unic în funcție de audiență și reprezintă provocarea cea mai mare pentru marketeri. Traficul organic este o resursă din ce în ce mai folosită de specialiștii PPC, în cadrul campaniilor de Display / personalizare interacțiune, privind asistarea clientului până la pasul final: achiziția/îndeplinirea obiectivului.
Traficul organic reprezintă resursa viabilă care poate îmbunătăți toată campania Google Adwords atât prin cuvintele cheie organice optimizate, cât și pentru îmbunatățirea KPI-urilor (Performance Marketing).
BIZADV SOFT SRL , CUI RO37631434, STR. DOAMNA STANCA NR.38, SIBIU, SELIMBAR, ROMANIA
Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.
Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.
Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.
Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:
Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro
Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)
Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online
Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit
Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:
Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală
Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii
Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.
Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.
Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace
Adăugați mai multe funcții
Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.