Graphic Design

Oferim servicii complete de graphic design, grafică publicitară, grafică vectorială, grafică pentru materiale publicitare sau materiale promoționale

Design Grafic și Creație publicitară

BizAdv îți oferă servicii de creație publicitară și design grafic remarcabile!

Creare materiale Publicitare

De ce să apelezi la specialiștii Bizadv?

Ce facem pentru afacerea ta

Sericii Similare

Campanii Google

Cel mai eficient tip de promovare online
Google Ads este cea mai rapidă metodă de a ajunge în top poziții SERP, plătind doar pe bază de rezultat.

Campanii Facebok și Instagram

Fii prezent în viața clienților tăi zi de zi!
Social Media este locul unde îți găsești zilnic clienții, pentru a discuta cu ei.

Mentenanță Web

Profesionalism și încredere
Acum poți avea la dispoziție o întreagă echipă de profesioniști, pentru administrarea completă a website-ului tau!

CONSTRUIEȘTE-ȚI AFACEREA CU CEI MAI BUNI

Creativitatea este brand-ul nostru! Împreună construim lucruri incredibile.

Shopping Basket

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.

Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.

Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro

Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)

Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online

Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit

Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:

Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală

Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii

Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.

Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.

Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace

Adăugați mai multe funcții

Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.