CHROMEBOOK

CHROMEBOOK – un nou instrument de lucru pentru oameni de afaceri, antreprenori, manageri și angajați

Treci de la laptop la Chromebook pentru o experiență mai eficientă, mai sigură și mai flexibilă. 

CHROMEBOOK
pentru Business

Dispozitive cu sistem de operare Chrome OS – un sistem rapid, simplu și sigur creat de Google.

Chromebook-urile sunt create sub diverse forme și dimensiuni, cu funcții și aplicații integrate, ce îți ușurează și eficientizează activitatea.m

Versatil și flexibil

 

Chromebook-ul îți oferă libertatea de a alege și de a face ceea ce dorești, online sau offline, fără griji și stres că pierzi informații valoroase. 

Rapid și prompt

Dispozitivul se bazează pe principiul “internet înainte de toate”, de aceea sistemul de operare este foarte ușor și rapid, astfel că nu mai depinzi de performanța și rapiditatea unui laptop. 

Aplicații și programe

Ai acces mereu la aplicațiile și programele Google

Hardware rapid și sigur

Hardware-ul Chromebook este construit de mărci de top precum Acer, ASUS, Dell, HP, Lenovo și Samsung. Google colaborează strâns cu acești parteneri pentru a se asigura că fiecare Chromebook pornește în câteva secunde, rămâne rapid în timp și vine cu securitate încorporată  pentru a-ți menține datele în siguranță.

Stocarea documentelor

Chromebook salvează automat documente, poze și video-uri în Google Drive. Chrome OS este special gândit pentru acest lucru.

Protecție continuă

Chromebook este protejat constant  “by default” de viruși și nu necesită un scanner separat pentru detectarea virușilor

Autonomie mare a bateriei

Chromebook nu are nevoie de un procesor greoi, placa / card video și hard drive care să consume mult din puterea bateriei. Sistemul său de operare este ușor ceea ce permite bateriei să aibă o autonomie și de 12h.

MEREU CONECTAT CU ECHIPA TA, COLABORATORII ȘI PARTENERII

Chromebook facilitează foarte mult activitatea în Drive și devine un sprijin foarte puternic în consolidarea și eficientizarea relațiilor de business.

CREȘTI PRODUCTIVITATEA

 

Oricând poți reveni la munca pe care ai început-o, având siguranța că tot ceea ce ai lucrat până la acel moment, nu s-a pierdut.

DEVII ȘI MAI CREATIV

Accesul la diverse aplicații de editare și creație, îți vor ușura munca într-o manieră foarte creativă, chiar distractivă.

Shopping Basket

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.

Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.

Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro

Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)

Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online

Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit

Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:

Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală

Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii

Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.

Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.

Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace

Adăugați mai multe funcții

Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.