HomeDigitalizare IMM
Ai toate soluțiile digitale într-un singur loc! Simplu, eficient și prompt.
Oferim soluții tehnice, oferte personalizate și consultanță pentru digitalizare IMM-uri
Microîntrepriderile și firmele mici și mijlocii (IMM) din România vor putea accesa în curând fonduri europene nerambursabile 30.000-100.000 de euro pentru achiziția de calculatoare, alte echipamente și servicii pentru digitalizare, inclusiv dacă activează în alte domenii decât cel al tehnologiei informației și comunicațiilor (IT&C). Condițiile de obținere a Fondurilor europene sunt cuprinse în proiectul de Ghid al solicitantului și schema de minimis. Linia de finanțare de 100 de milioane de euro face parte din Programul pentru digitalizarea IMM-urilor.
Va punem la dispozitie o gama larga de produse la cele mai accesibile preturi
Creare site si webdesign, Ecommerce -creare de magazine online, Cumparare domeniu, gazduire site, mentenanta si realizare de elemente grafice, brochuri, pliante + promovarea afacerii in online
CRM, ERP, Facturi, Recepții, Facturi Proforme, Bonuri de consum, Bonuri de transfer, Garanții, Evidenta plăți/încasări, inventar, Registratură electronică / flux de documente, fluxuri de aprobări, bibliotecă documente, evidență contracte, ticketing
O Soluție inteligentă concepută pentru a rezolva toate nevoile dvs. Cu o singură taxă lunară și o factură veți avea acces ușor la multe servicii Licențe Google și Microsoft, Server in Cloud și tablou de comandă Cloud, Backup Automat, Securitate IT, Business Email, Spatiu de Stocare Nelimitat, Desktop Remote
Rețele de date, active & pasive rețea , INTRANET / EXTRANET
dezvoltarea unor aplicații inovative din domeniul IT&C, care să asigure trecerea de la producția prin externalizare (outsourcing) la dezvoltarea bazată pe inovare – beneficiarii finali sunt IMM-urile care activează în domeniul IT&C;
acordarea de sprijin financiar nerambursabil pentru digitalizarea IMM-urilor – beneficiarii finali sunt IMM-urile care au obiect de activitate altul decât IT&C.
BIZADV SOFT SRL , CUI RO37631434, STR. DOAMNA STANCA NR.38, SIBIU, SELIMBAR, ROMANIA
Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.
Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.
Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.
Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:
Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro
Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)
Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online
Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit
Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:
Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală
Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii
Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.
Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.
Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace
Adăugați mai multe funcții
Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.