Soluții Pentru Școală

Ai toate soluțiile digitale într-un singur loc! Simplu, eficient și prompt.

Catalog electronic

Pachet Google for Education

Google Drive Nelimitat

Școala365 - Digital Education - Școala în Cloud

De ce să alegi serviciile noastre PENTRU ȘCOALA TA

  • Catalog Electronic
  • Secretariat Electronic
  • Pachet G-Suite for Education
  • Pachet Microsoft Office
  • Google Drive nelimitat
  • Rosetta Stone
  • Moodle
  • Wikipedia
  • Descoperă aplicatile Școala365
    1. Chromebook pentru educație
    2. Licență Chrome Management
    3. Google Chromecast
    4. Internet wireless securizat în sala de clasă și în școală
  • Cursuri de formare profesională continuă în educație pentru profesori și administratori
  • Seminarii personalizate pentru profesori, elevi și studenți
  • Administrare și suport G Suite for Education (utilizatori aplicații Școala365)
  • Administrare și suport tehnic Chromebook
  •  

Servicii it dedicate Școlii cu o Singură Înregistrare

Dispozitive Chromebook pentru Business și Educație

Shopping Basket

Google Business Starter
Suită de birou profesională până la 300 de utilizatori, cu 30 GB de stocare pentru fiecare.

Preț standard: 5,2 € per utilizator pe lună.

Versiunea Business Starter este o suită de aplicații de productivitate și colaborare care oferă companiei dvs. e-mail profesional, soluții de conferințe video sigure, calendare partajate, editare de documente online și multe altele.

Suită de aplicații Office de colaborare
Cu Business Starter, organizația dvs. are acces la serviciile Google Workspace, de exemplu:

Gmail: trimiteți și primiți e-mailuri utilizând adresa profesională, de exemplu marco@company.ro

Meet: Alăturați-vă întâlnirilor video securizate de pe laptop sau alte dispozitive (până la 100 de participanți)

Calendar: Partajați calendare pentru a programa întâlniri și a programa evenimente Documente: Colaborați în timp real cu alte persoane la documente, foi de calcul și prezentări online

Drive: Stocați-vă fișierele și faceți-le în siguranță în cloud cu 30 GB de stocare per utilizator Comunicați prin chat în grup sau individual cu text și conținut media îmbogățit

Verificări administrative
Echipa dvs. administrativă sau IT poate, de asemenea:

Gestionați conturile de utilizator și setările de securitate din Consola de administrare centrală

Controlați accesul utilizatorului la funcții și servicii

Gestionați dispozitivele mobile de la distanță.

Urmăriți tendințele de utilizare prin audituri și rapoarte.

Obțineți asistență non-stop de la experții Google Workspace

Adăugați mai multe funcții

Când aveți versiunea Business Starter, puteți trece ulterior la versiunea Standard Business sau Business Plus pentru mai multe funcții.